7:15 – 8:30 |
Schodzenie się dzieci. Zabawy w kącikach zainteresowań, wykonywanie zadań indywidualnych, czynności porządkowo – gospodarcze, pomoc w przygotowaniu do zajęć. Ćwiczenia poranne. Przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne. |
8:30 – 9:00 |
Śniadanie. Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku. |
9:00 – 10:30 |
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia umuzykalniające. Zabawy ruchowe, zabawy swobodne i zorganizowane, zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci. |
10:30 – 12:00 |
Zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy zorganizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, spacery wycieczki. |
12:00 – 12:30 |
Obiad. Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne, ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami, pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania. |
12:30 – 15:00 |
Odpoczynek poobiedni (dzieci młodsze). Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań, zabawy tematyczne, zabawy w ogródku przedszkolnym (dzieci starsze). |
14:30 – 15:00 |
Podwieczorek – 5-latki oraz 6-latki. Czynności samoobsługowe i porządkowe. |
15:00 – 15:30 |
Podwieczorek – 3-latki oraz 4-latki. Czynności samoobsługowe i porządkowe. |
15:00 – 17:15 |
Kontynuacja działalności edukacyjnej poprzez zabawy i gry dydaktyczne, praca indywidualna z dzieckiem zdolnym lub wymagającym wsparcia (wg. planów pracy indywidualnej), zabawy dowolne wg zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Rozchodzenie się dzieci. |