Przedszkolaki w ramach nauki emocji w j. angielskim narysowały obrazki przedstawiające różne sytuacje z życia codziennego. Podczas zabawy istotne było utrwalenie nazw uczuć w j. angielskim, dlatego ilustracje były wyraźnie nacechowane emocjonalnie.
Na przykład, na jednym z rysunków widniała rodzina spędzająca czas razem, co symbolizowało szczęście. Inne dzieci narysowały sceny z przyjaciółmi na placu zabaw, co wyrażało radość. Były również rysunki przedstawiające smutek, takie jak zgubiona zabawka czy kłótnia z kolegą.
Pod koniec zabawy dzieci umieściły swoje rysunki na specjalnym drzewie emocji, które stanęło w centralnym miejscu w przedszkolu. Każdy mógł podziwiać prace małych artystów, a drzewo stało się symbolem wspólnoty i wzajemnego zrozumienia.
Pomysł na zabawę to jedno z zadań, które nauczycielki umieściły w scenariuszu opracowanym w ramach realizacji Programu Erasmus +“Game-Based Foreign Language Education in Early Childhood”.
Dziękujemy wszystkim dzieciom za udział w naszej językowej zabawie.